Kereskedelmi asszisztens állás
Jelentkezem az állásra1 műszakos irodai állás Kecskeméten
Cégünk kecskeméti telephelyére keresünk kollégát. Ha te a városban vagy a környéken laksz, akkor az állásajánlat Neked szól.
Több mint 20 éve sikerrel működő cég
Fiatalos, jó hangulatú csapat
Feladataid különböző adminisztratív teendőkből fognak állni – rendelések rögzítése, megrendelések leadása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése. Kapcsolattartás a partnerekkel.
Mit kell pontosan csinálni?
- adminisztratív feladatok
- vevői megrendelések kezelése vállalatirányítási rendszerben
- megrendelések nyomon követése
- kapcsolattartás az ügyfelekkel (telefonon és e-mailen)
- kapcsolattartás a társosztályokkal és munkakörhöz kapcsolódó kollégákkal
- teljes számlázási folyamat végigvezetése
Amit kínálunk:
- Stabil céges háttér
- Kiszámítható időbeosztás, munkaidő hétköznapokon: 07:40-16:00 (hétfőtől – péntekig)
- Nyugodt munkahelyi légkör
- Igényes munkakörnyezet, új építésű irodában
- Alapbér + cafeteria + útiköltség támogatás
- Szeretsz együttműködni a kollégáiddal és kiveszed a részed minden teendőből
- Angolul is megállod a helyed egy levél megírásánál vagy egy telefonbeszélgetés alkalmával
- Pontosan és precízen végzed el a rád bízott feladatot
Az M-Acryl, Radaway, H2O és VitalSpa termékeinket országszerte több mint 500 viszonteladónak értékesítjük. Az ország egyik legnagyobb kád és zuhanykabin bemutatótermével büszkélkedhetünk, ami Budapesten több mint 530m²-en mutatja be kád, zuhanykabin és masszázsmedence termékeinket.
A 20 év alatt felhalmozott rengeteg tudásból 5 évvel ezelőtt létrehoztuk a VitalSpa masszázsmedence – hétköznapi nevén – jakuzzi márkát, amivel még magasabb minőségi szintre emeltük a hidromasszázs gyártásunkat, létrehozva ezzel egy olyan luxus terméket, ami teljes egészében a kikapcsolódásról, az otthoni wellness élmény kiteljesedéséről szól.
Add le most jelentkezésed, hogy ne maradj le erről a lehetőségről!
Mi fog történni a jelentkezés beküldése után?
Miután kitöltöd az űrlapot, és rákattintassz alul a “Jelentkezés elküldése” gombra, egy visszaigazoló oldal fog megjelenni, mely jelzi, hogy rendszerünk fogadta a jelentkezésed.
Az irodánkban napi rendszerességgel átnézzük az addig beérkezett pályázatokat, és eldöntjük, kiket szeretnék személyes interjúra behívni.
Erről telefonon fogunk értesíteni.
Ha a pályázatod alapján nem tudunk sort keríteni a személyes találkozóra, akkor pedig e-mailben értesítünk.
Sikeres elbírálás esetén tehát következik egy nagyjából 20-30 perces személyes beszélgetés, ahol Te is felteheted minden kérdésed, és persze mi is szeretnénk Téged megismerni.
Természetesen, ha köt az előző munkahelyeden a felmondási idő, ezt figyelembe tudjuk venni.